کد خبر: ۱۲۵۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
خیابان ویلا و بازارچه اودلاجان دو مرکز اصلی فروش صنایع دستی در پایتخت هستند. خیابان ویلا در دهه ۴۰ اهمیت به واسطه ساختمان اتاق بازرگانی و هتل‌های مدرن در آن اهمیت پیدا کرد و محلی برای عبور و مرور تاجران و گردشگران ایرانی و خارجی شد.

ایسنا: خیابان ویلا و بازارچه اودلاجان دو مرکز اصلی فروش صنایع دستی در پایتخت هستند. خیابان ویلا در دهه ۴۰ اهمیت به واسطه ساختمان اتاق بازرگانی و هتل‌های مدرن در آن اهمیت پیدا کرد و محلی برای عبور و مرور تاجران و گردشگران ایرانی و خارجی شد.

وجود فروشگاه‌های صنایع دستی و آژانس‌های مسافرتی این خیابان را به یک برند تبدیل کرد. نخستین بازارچه دائمی صنایع دستی پایتخت نیز مهرماه سال ۱۳۹۵ در بازار اودلاجان افتتاح شد. اما واردات محصولات ترک، پاکستانی و چینی و عرضه آن به جای صنایع دستی، مشکلات اقتصادی، گران شدن دلار و ورود کم گردشگران خارجی باعث کسادی این بازار شده است.

کسادی بازار‌های هنری پایتخت

کسادی بازار‌های هنری پایتخت

کسادی بازار‌های هنری پایتخت

کسادی بازار‌های هنری پایتخت

کسادی بازار‌های هنری پایتخت

کسادی بازار‌های هنری پایتخت

کسادی بازار‌های هنری پایتخت

کسادی بازار‌های هنری پایتخت

کسادی بازار‌های هنری پایتخت

کسادی بازار‌های هنری پایتخت

کسادی بازار‌های هنری پایتخت

کسادی بازار‌های هنری پایتخت

کسادی بازار‌های هنری پایتخت

کسادی بازار‌های هنری پایتخت

کسادی بازار‌های هنری پایتخت

کسادی بازار‌های هنری پایتخت

کسادی بازار‌های هنری پایتخت

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار