کد خبر: ۱۵۲۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، گفت: بازاریابی برای شرکت‌های دانش‌بنیان کار سهل و آسانی نیست و در حال حاضر توجه به تولید این محصولات بیشتر در قالب تعارف است تا عمل.

علی ابراهیمی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس درباره صادرات محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان و حمایت‌هایی که از این شرکت‌ها در کشور می‌شود، اظهار داشت: متأسفانه شرایط کشور باعث شده تا در حال حاضر تولید محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان و حتی شرکت‌های معمولی از لحاظ قیمت درجه اهمیت بیشتری داشته باشند تا کیفیت. 

وی افزود: توان قدرت خرید مردم اساساً ضعیف شده است و می‌توان گفت بازاریابی برای شرکت‌های دانش‌بنیان کار سهل و آسانی نیست. 


این نماینده مجلس گفت: تبلیغات گسترده‌ای برای شرکت‌های دانش‌بنیان صورت نمی‌پذیرد و فقط در مصاحبه‌‌ها و سخنرانی‌های مسوولان درباره این شرکت‌ها صحبت می‌شود. 

ابراهیمی یادآور شد: توجه به تولید محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان بیشتر در قالب تعارف است تا عمل. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار